جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

 به همت سازمان همیاری و با مشارکت شهرداری های استان آذربایجان شرقی/

  کارگاه آموزشی احداث روسازی و زیرسازی با استفاده از ماده افزودنی RRP برگزار شد

  کارگاه آموزشی احداث روسازی و زیرسازی با استفاده از ماده افزودنی RRP برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان شرقی؛ این سازمان در راستای عمل به وظایف ذاتی مندرج در اساسنامه خود (ارائه آموزش‌های کوتاه مدت مورد نیاز شهرداری‌ها) و با نیازسنجی‌های صورت گرفته از مشکلات و موانع پیش‌روی پروژه‌های در دست انجام شهرداری‌های استان، اقدام به دعوت از صاحب‌نظران و متخصصین امور فنی و اجرایی نموده و ضمن بررسی راهکارهای رفع موانع و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز درصدد انتقال تجربیات و دانش فنی به شهرداران محترم و عوامل فنی آنها می‌باشد.

با توجه به اینکه یکی از چالش‌ها و مسائل مبتلابه شهرداری‌ها که در اجرای پروژه‌های خیابان‌سازی و چگونگی و کیفیت زیرسازی، کمپکت و رسیدن به تراکم قابل قبول خصوصاً در مناطق مسکونی، با آن مواجه می باشند،  استفاده از شیوه‌های نوینی است که بتواند منجر به صرفه جویی در هزینه و زمان اجرای پروژه‌ها شده و در عین حال تراکم استاندارد را در لایه های زیرین آسفالت، تأمین و دوام آن‌ها را افزایش دهد.

در این خصوص سازمان همیاری از مدیرعامل محترم شرکت ساینا آلمان و نماینده شرکت RRP این کشور دعوت بعمل آورده و ارائه‌ای جامع از قابلیت‌های ماده افزودنی RRP (تثبیت بستر رسی و تبدیل آن به لایه سخت با تراکم 100% بدون نیاز به انجام روش های مرسوم زیرسازی) در ارتقای کیفیت روسازی و زیرسازی راه و تحکیم بستر انجام گردید.

نمایندگان این مجموعه با حضور در محل سازمان و دیدار چند ساعته با مهندس عبدل زاده، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان شرقی، معاون و مدیران فنی سازمان، ضمن ارائه تخصصی قابلیت های این ماده افزودنی، RRP  را ماده‌ای پرمصرف در صنایع راهسازی کشور آلمان معرفی نمودند.

پیرو جلسه مذکور، سازمان با ارسال دعوتنامه به شهرداران و هماهنگی با نمایندگان شرکت مذکور، اقدام به برگزاری دوره آموزشی بصورت گسترده برای شهرداران و عوامل فنی شهرداری‌های استان کرد.

دوره آموزشی فوق، در قالب کارگاه و در تاریخ‌ 20 شهریورماه ۱۴۰2 در سالن جمهوری استانداری آذربایجان شرقی با حضور و تدریس دکتر یوسف اقبالی افشار، مهندس محمدرضا نبیی و دکتر حسین قربانی و با حضور 77 نفر شامل شهرداران و عوامل فنی شهرداری‌های استان برگزار گردید.

این اساتید در کارگاه اطلاعاتی و دانش افزایی فوق، توضیحاتی کاربردی در مورد  ماده افزودنی RRP و همچنین روش اجرا و مقایسه اقتصادی را به شرکت‌کنندگان ارائه نمودند.

از نکات مثبت مطرح شده توسط شرکت کنندگان در مورد دوره آموزشی می‌توان به جدید بودن موضوع و اشتیاق آنها جهت اجرایی نمودن این روش در محل خدمت متبوع خود اشاره کرد.

 در پایان به شرکت کنندگان این دوره آموزشی گواهی شرکت در دوره صادر گردید.

 

https://hamyaritbz.ir/?p=2478

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *