جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پیام تبریک مهندس عبدل‌زاده به مناسبت حلول سال نو

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان‌شرقی، متن پیام تبریک مهندس مرتضی عبدل‌زاده به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم


بار دیگر موهبت الهی، گستره پر مهر زمین را به سرسبزی و خرمی آراست و سالی دیگر فرا رسید تا حیاتی نو و شکوفایی دوباره را بهعنوان سرآغازی مجدد در زندگی بشریت قرار دهد.

تحول به سوی رشد و بالندگی از مهم‌ترین و ملموس‌ترین پیام‌های سرآغاز بهار دل‌انگیز است که می‌بایست در تمامی بخش‌های زندگی ماانسان‌ها مورد توجه قرار گرفته و خدای متعال را به خاطر فرصت تجربه بهاری دیگر، شکر گوییم.

نامگذاری سال ۱۴۰۱ شمسی به عنوان سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین از سوی رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی نیز پیام‌هایبسیار روشنی در بعد داخلی و بین‌المللی دارد که بنده و همکارانم در سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان‌شرقی به عنوان یک سربازبا تلاش شبانه روزی و در مسیر تحقق شعار سال و اعتلا و اهتزار هرچه بیشتر نام و پرچم جمهوری اسلامی ایران تلاش خواهیم کرد.


ضمن تحسین و تقدیر از تلاش‌های یکایک همکاران عزیز، فرارسیدن نوروز باستانی، سرآغاز رویش و بالندگی طبیعی، شکوه و جلوگاهزندگانی را به کلیه همکاران محترم و خانواده معززشان صمیمانه شادباش می گویم.


امیداست این عیدِ سعید با تحول قلبها و رویش معنویت در انسانها همراه باشد. سالی سرشار از خیر و خوشبختی را برای شماآرزومندم.

مرتضی عبدل‌زاده
مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان‌شرقی

https://hamyaritbz.ir/?p=1122

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *