جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

 رییس هیات مدیره سازمان همیاری شهرداری های استان مطرح کرد:

ورود جدی همیاری در حوزه معدن و صنایع نفتی/ضرورت افزایش تعامل شهرداری‌ها با سازمان

رییس هیات مدیره سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان شرقی گفت: راهبرد اصلی سازمان، خروج از وضعیت تک کارفرمایی و پیمانکاری صرف و ورود در حوزه‌هایی همچون انرژی، صنایع نفتی و پالایشگاهی و همچنین تقویت ارائه خدمات‌دهی به شهرداری‌های استان است.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان شرقی، دکتر جبارعلی ذاکری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و رییس هیات مدیره سازمان همیاری در نشست شورای سازمان که در محل استانداری برگزارشد با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی مدیرعامل و کارکنان سازمان گفت: خوشبختانه اقدامات بسیار ارزنده‌ای توسط این سازمان در بخش‌های مختلف عمرانی، معدنی، تولیدی، بازرگانی و تجاری در حال انجام است که امیدواریم با سرعت بیشتری تداوم یابد.

 وی عنوان کرد: راهبرد اصلی سازمان، خروج از وضعیت تک کارفرمایی و پیمانکاری صرف و ورود در حوزه‌هایی همچون انرژی، صنایع نفتی و پالایشگاهی و همچنین تقویت ارائه خدمات‌دهی به شهرداری‌های استان است.

 وی تلاش در زمینه ایجاد منابع درآمدی پایدار برای سازمان را از دیگر راهبردهای اصلی سازمان همیاری برشمرد و ادامه داد: با تحقق این مهم، منافع شهرداری‌های استان نیز به شکل مثبت‌تر و بیشتری تداوم خواهد یافت.

رییس هیات مدیره سازمان همیاری شهرداری‌های استان همچنین خواستار افزایش تعامل و همکاری شهرداری‌های استان با سازمان همیاری شد و افزود: انتظار داریم تمامی شهرداری‌های استان از ظرفیت تولیدی سازمان همیاری برای تامین نیازهای خود بیش از پیش بهره برند.

 دکتر ذاکری در همین راستا اظهار کرد: بر اساس گزارشات رسیده و بررسی‌های انجام شده، برخی لایه‌های میانی شهرداری‌های استان، مانع افزایش و بهبود تعامل با سازمان همیاری هستند که انتظار داریم شهرداران محترم در این زمینه ورود جدی داشته باشند.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به احیا چندین کارخانه راکد سازمان از جمله کارخانجات قطعات بتنی، آسفالت ایلخچی و آسفالت شبستر تصریح کرد: متاسفانه در طول سالیان گذشته و در اثر سیاست‌های ناصحیح، برخی از کارخانجات سازمان به حالت راکد و نیمه تعطیل تبدیل شده بودند که در طول یک سال اخیر اقدامات بسیار درخشانی برای احیا و افزایش ظرفیت تولیدی کارخانجات انجام شده است.

 اتخاذ سیاست‌های تشویقی برای افزایش ساخت و ساز در بافت‌های کم برخوردار و تاریخی شهرها توسط شوراهای اسلامی، بهره‌گیری از توان نمایندگان مجلس برای تقویت شهرداری‌ها، راه‌اندازی بازارچه‌های دائمی عرضه محصولات کشاورزی در شهرها و همچنین تبدیل نمایشگاه‌های موقت عرضه صنایع دستی به نمایشگاه‌های دائمی، رعایت ضوابط و مقررات قانونی در واگذاری و اجرای پروژه‌ها و همچنین تلاش در زمینه جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌های شهری از دیگر موضوعاتی بود که دکتر ذاکری در این جلسه به آن‌ها اشاره کرد.

https://hamyaritbz.ir/?p=2191

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *