جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

وب‌سایت و اتوماسیون اداری سازمان، بروزرسانی می‌شود/اهمیت شفافیت و مدیریت یکپارچه در سازمان

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان شرقی، جلسه مشترک مهندس عبدل‌زاده‌و معاونین سازمان با یکی از شرکت‌های مطرح و متخصص در زمینه آی تی و سامانه‌های اداری در محل سازمان برگزار شد.

مهندس مرتضی عبدل‌زاده، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان در این جلسه گفت: ارتقا و بروزرسانی وب سایت و سامانه اداری سازمان، یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های ماست.

وی در همین راستا ابراز کرد: توجه به این موضوع می‌تواند نقش بسیار موثری در کاهش هزینه‌های جاری، صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و تکریم ارباب رجوع با افزایش کیفیت خدمات‌رسانی داشته باشد.

وی همچنین به اهمیت توجه به شفافیت در تدوین دیتابیس سازمان تصریح کرد: دقت بیشتر در جلوگیری از انتشار و درز اطلاعات سازمان همیاری به خارج از مجموعه نیز امری ضروری است که باید مورد توجه مدیران مربوطه قرار گیرد.

مهندس عبدلزاده همچنین اظهار کرد: تمامی برنامه‌ریزی‌های مورد نیاز در بخش آی تی و سامانه اداری سازمان می‌بایست بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی از نهادهای بالادستی همچون مرکز افتا ریاست جمهوری صورت گیرد.

وی همچنین افزود: تقویت سخت افزاری و نرم افزاری سازمان همیاری، پیاده سازی یکپارچه سامانه های فنی و مهندسی، امور قراردادها،حقوقی، ماشین آلات،نیروی انسانی، کنترل اموال، مالی و…از دیگر برنامه‌های مهم سازمان به منظور مدیریت شفاف و یکپارچه می‌باشد.

مهندس کامیار دادگار، معاون بازرگانی و پشتیبانی سازمان، مهندس پاشایی، رییس واحد حراست، مهندس طالب پور، معاون فنی و عمرانی سازمان و همچنین مهندس ساعی، مسئول واحد آی تی و شبکه سازمان نیز در این جلسه به بیان دیدگاه‌ها و نکته نظرات خود پرداختند.

https://hamyaritbz.ir/?p=897

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *