جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

همکاری‌های سازمان با شهرداری عجب‌شیر افزایش می‌یابد

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان‌شرقی، مهندس مرتضی عبدل‌زاده صبح امروز در دیدار فرماندار،شهردار و رییس شورای اسلامی شهر عجب‌شیر با وی با قدردانی از حضور آنان گفت: توسعه همکاری‌های مشترک با تمامیشهرداری‌ها از جمله اصلی‌ترین اولویت‌های سازمان همیاری شهرداری‌های استان است.

وی با اشاره به انعقاد بیش از پنج تفاهم‌نامه همکاری سازمان با شهرداری‌های مختلف استان و همچنین شرکت عمران سهند ابراز کرد: عجب‌شیر از جمله‌ شهرستان‌های مهم استان است که ما نیز آماده همکاری در بخش‌های مختلف عمرانی، شهری، خدمانی، مبلمانشهری و حقوقی با تعریف و اجرای پروژه‌های مختلف با فرمانداری و شهرداری محترم هستیم.

وی در همین راستا ادامه داد: جلسات متعددی با شرکت‌های تراز اول کشوری در بخش‌های مختلف حوزه راه، ابنیه، شهرسازی و‌برگزار کرده و می‌توانیم از توان این مجموعه‌ها در پیشبرد همکاری‌های مشترک با شهرداری‌ها استفاده کنیم.

مدیرعامل سازمان همیاری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: اجرای صفر تا صد پروژه‌های مهم شهری در قالب epc وهمچنین همکاری نقدی و تهاتری در صورت معرفی املاک سهل البیع نیز از دیگر برنامه‌های در دست تدوین و اجرای ماست که در صورتتعریف و اعلام نیاز مسئولان عجب‌شیر، می‌توانیم همکاری خوب و مثمرثمری در جهت رضایتمندی بیشتر مردم این شهرستان داشتهباشیم.

مهندس عبدل‌زاده به تقویت واحد حقوقی سازمان نیز اشاره کرد و ادامه داد: در زمینه رفع نیازمندی‌های حقوقی و همچنین پیگیریپرونده‌های حقوقی فرمانداری و شهرداری عجب‌شیر نیز آماده همکاری هستیم.

فرماندار شهرستان عجب شیر نیز در این جلسه با تبریک انتصاب مهندس عبدل‌زاده به عنوان مدیرعامل جدید سازمان همیاری گفت: مهندس عبدل‌زاده از نیروهای متخصص، ارزشی و شمالغرب کشور هستند که حضور ایشان در این سازمان می‌تواند منشا خیر و برکتباشد.

مهندس قادری از شهردار عجب شیر خواست که همکاری‌ با سازمان همیاری در اولویت برنامه‌های شهرداری باشد.

شهردار عجب شیر نیز با تبریک انتصاب جدید مهندس عبدل‌زاده گفت: سازمان همیاری، بازوی توانمند و اجرایی شهرداری‌هاست وامیدواریم بتوانیم همکاری‌های خوبی با هم داشته باشیم.

مهندس طالب پور، معاون فنی و عمرانی سازمان و همچنین مهندس دادگر، معاون بازرگانی و پشتیبانی سازمان که در این جلسه حضورداشتند به بیان عملکرد و توانمندی‌های سازمان در بخش‌های مختلف پرداخته و از توسعه همکاری‌های مشترک با عجب‌شیر استقبالکردند.

https://hamyaritbz.ir/?p=1129

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *