جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

همت سازمان همیاری برای توسعه مناسبات اقتصادی با کشورهای همسایه

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان‌شرقی، مهندس مرتضی عبدل‌زاده صبح امروز در حاشیه دیدار خود با دکتر پیلتن، مدیرکل بازرگانی کشورهای غرب آسیا و دکتر چمنی، مسئول میز ایران و ترکیه که در سازمان توسعه تجارت ایران برگزار شد با اشاره به ظرفیت‌های تبریز و آذربایجان شرقی در بخش‌های مختلف تجاری، بازرگانی و اقتصادی گفت: این خطه از کشور به دلیل قرارگیری در منطقه خاص و ژئوپولیتیک ایران اسلامی، می‌تواند نقش مهمی در گسترش مناسبات با کشورهای همسایه داشته باشد.

وی عنوان کرد: سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان‌شرقی در طول یکسال اخیر با تقویت زیر‌ساخت‌های مورد نیاز، گام موثری جهت توسعه مبادلات تجاری و بازرگانی برداشته است.

وی تصریح کرد: توسعه مناسبات اقتصادی و تجاری با کشورهای همسایه، یک ضرورت انکارناپذیر در شرایط کنونی کشور است که سازمان همیاری نیز توانسته فعالیت‌های خود در این بخش را افزایش دهد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان شرقی ابراز امیدواری کرد که در سایه توجه ویژه به این مهم، شکوفایی اقتصادی هرچه بیشتر برای استان و همچنین ورود محصولات تولیدی از شمالغرب کشور به کشورهای منطقه و اروپا، بیش از پیش افزایش خواهد یافت.

https://hamyaritbz.ir/?p=1956

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *