جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی مطرح کرد:

نقش مهم سازمان همیاری در اجرای پروژه های مختلف شهری در استان

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی از تلاش‌های یکساله سازمان همیاری در اجرای پروژه‌های مختلف شهری در شهرهای استان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان شرقی، دکتر مرتضی موحدنیا، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری در نشست شورای سازمان با قدردانی از تلاش‌های یکساله سازمان همیاری در اجرای پروژه‌های مختلف در شهرهای استان گفت: امیدواریم از این پس نیز شاهد حضور و فعالیت جدی‌تر سازمان برای اجرای پروژه‌های مختلف شهری و تامین نیاز شهرداری‌های استان در بخش‌های مختلف باشیم.

 وی میزان بودجه شهرداری‌های استان در سالجاری را ۲۱ هزارمیلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: خوشبختانه این رقم در مقایسه با سال گذشته، نزدیک به ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: در سایه توجه و عملکرد خوب برخی شهرداری‌ها، فضای کالبدی برخی شهرهای استان به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده که اتفاق بسیار مبارکی است.

 مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری در ادامه سخنان خود به آمار ماشین آلات تخصیصی به شهرداری‌های استان نیز اشاره کرد و گفت: آمار ماشین آلات تخصیصی به شهرداری‌ها در سال ۱۴۰۰، تنها سه دستگاه بود که این رقم در سال ۱۴۰۱ به ۷۲ دستگاه در پایان سال ۱۴۰۱ افزایش یافته و در سال جاری نیز تا به امروز ۲۳ دستگاه ماشین آلات مختلف به شهرداری‌های استان اختصاص یافته است.

دکتر موحدنیا اظهار کرد: با دستور آقای استاندار و از محل منابع استانی و منابع داخلی شهرداری‌ها، ۵۲ دستگاه بیل بکو نیز تا یک ماه آینده در اختیار شهرداری‌های استان قرار خواهد گرفت.

 وی همچنین از جذب بیش از ۳۰۰ نفر به بدنه شهرداری‌های استان با برگزاری آزمون استخدامی در آینده نزدیک خبر داد.

https://hamyaritbz.ir/?p=2198

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *