جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نفس گرم پدران و مادران شهدا، انقلاب اسلامی را بیمه کرده است

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان شرقی، مهندس عبدل زاده به همراه مهندس تعدادی از معاونین و مدیران سازمان با حضور در منزل شهید اسماعیل زاده جیقه با خانواده این شهید، دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار پدران و مادران شهدا را نعمتی ارزشمند و راهنمایان دلسوز برای جوانان و مسئولان دانست و افزود: به برکت خون شهدا، جمهوری اسلامی ایران روز به روز در سراسر جهان، بالنده تر و مقتدرتر شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: ما مسئولان هموراه به راهنمایی و استفاده از بیانات خانواده‌های شهدا نیازمندیم و امیدواریم از این پس نیز بتوانیم بیش از گذشته در خدمت این عزیزان باشیم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان شرقی در بخش پایانی سخنان خود عنوان کرد: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی حاکم بر کشور، مرهون مجاهدت و جانفشانی جوانان غیوری است که در دفاع از خاک میهن و ناموس خود و مردم، سر از پا نشناخته و با شتاب هرچه بیشتر به جبهه‌های جنگ حق علیه باطل شتافتند.

مهندس عبدل زاده اظهار کرد: این اطمیمنان را به مردم و بخصوص به خانواده شهدا می‌دهیم که راه این عزیزان در بخش های مختلف نظامی، علمی، فرهنگی، سیاسی و … ادامه دارد و به مدد نفس گرم مادران و پدران شهدا، هیچ تهدیدی نسبت به جمهوری اسلامی، موثر نخواهد بود.

 

شهید یعقوب اسماعیل زاده جیقه در سال ۱۳۴۴ در تبریز دیده به جهان گشود و پس از چندین سال زندگی مخلصانه، مجاهدانه  و عالمانه، سرانجام در حادثه بمباران کارگاه دانشکده فنی دانشگاه تبریز به درجه رفیع شهادت، نائل آمد.

 

https://hamyaritbz.ir/?p=1063

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *