جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مهندس عبدل‌زاده: توسعه همکاری‌های سازمان با شهرداری ایلخچی/ قابلیت ایلخچی برای تبدیل به شهر هوشمند

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان شرقی، مهندس مرتضی عبدل‌زاده در ادامه سلسله جلسات تخصصیخود با شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی، به منظور انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با شهرداری ایلخچی و به همراه معاونین خود بهایلخچی سفر کرد.

این تفاهم نامه همکاری بر اساس آیین نامه مالی و معاملاتی شهرداری ها و در راستای اجرای پروژه های مشارکتی، سرمایه گذاری،عمرانی، خدماتی و شهری و‌ همچنین در راستای پشتیبانی و همیاری شهرداری‌ها در موضوعات مختلف حقوقی، فنی و مهندسی،بازرگانی، فناوری اطلاعات وتوسط سازمان همیاری در شهر ایلخچی منعقد شد.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان آذربایجان‌شرقی در این نشست با  بیان  اینکه ایلخچی یکی از شهرهای استراتژیکاستان  برای سرمایه  گذاری است، افزود: شهرداری ایلخچی اجرای پروژه های زیر ساختی بزرگی را برای این شهر تدوین  نموده و اینموضوع پتانسیل بسیار بالایی برای سرمایه  گذاری و اجرای پروژه های مشارکتی در این شهر فراهم نموده است.

مهندس عبدل زاده تصریح کرد: با اجرای طرح های مطالعاتی و کارشناسی می توان شهر ایلخچی را بعنوان یک شهر هوشمند در سطحاستان و کشور معرفی کرد.

وی برند سازی ظرفیت‌های مهم  ایلخچی را یکی از شاخص‌های توسعه  اقتصادی این شهر عنوان کرد و افزود: برند سازی  ظرفیت های  ایلخچی به روش علمی و  کارشناسی می تواند  منجر به رشد  اقتصادی این شهر شود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان از آمادگی سازمان برای توسعه همکاری‌های مشترک و پستیبانی از شهرداری‌ها دربخش‌های مختلف فنی_مهندسی، حقوقی و بازرگانی خبر داد.

به گفته مهندس عبدل‌زاده، هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه، اجرای پروژه های عمرانی،مشارکتی ، طراحی،مهندسی،مطالعاتی،خدماتپشتیبانی، بازرگانی،تامین و فروش به صورت EPC در شهر ایلخچی است.

دکتر منافی، شهردار ایلخچی نیز در این جلسه در نشست با  اشاره به ظرفیت‌های بسیار بالای شهر ایلخچی در زمینه سرمایه  گذاریگفت: به لحاظ موقعیت خاص واستراتژیک ایلخچی،این شهر یکی از ظرفیت های مهم برای سرمایه  گذاری در حوزه های مختلف،گردشگری،تجاری،خدماتی و زیر ساختی است.

وی افزود: احداث هتل،مجتمع تجاری،تعریض و بازگشایی خیابان امام (ره) و احداث پل های عابرین پیاده برقی، کارخانه آسفالت،جایگاه چند منظوره،تفرجگاه،کارخانه تولید قطعات بتنی احداث ساختمان شهرداری،مبلمان شهری،احداث کمربند شمالی و شهرکمسکونی از موضوعات مدنظر شهرداری برای سرمایه گذاری بصورت تهاتر و مشارکتی برای سرمایه گذاران بخصوص سازمان همیاریاست.

دکتر منافی ابراز امیدواری کرد: در راستای  توسعه متوازن و همه جانبه ایلخچی،شهرداری و شورای اسلامی شهر از  هرگونه سرمایه  گذاری بخش دولتی و بخش خصوصی استقبال می نماید .

https://hamyaritbz.ir/?p=1031

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *