جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

«مهار تورم از طریق رشد تولید»، سیاست اصلی سازمان همیاری در سال ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان شرقی، مهندس مرتضی عبدل‌زاده با اشاره به نامگذاری شعار سال به «مهار تورم، رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری(مدظله) گفت: تاکید چند ساله رهبری به مسایل اقتصادی در نامگذاری شعار سال، حاکی از اولویت آن در پیشرفت و توسعه همه جانبه ایران اسلامی به شمار می‌رود.

وی افزود: بدون شک، تحقق فرمایشات ایشان یکی از اصلی‌ترین وظایف همه جانبه مسئولان و مردم است که باید در جهت اعتلای نام و عزت ایران عزیز، بیشتر مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان شرقی با لبیک گویی به فرامین رهبر انقلاب در زمینه رشد هرچه بیشتر تولید داخلی، تلاش خواهد کرد ادامه داد: این مهم در یک سال گذشته نیز مورد توجه سازمان قرار گرفته و با احیا و اورهال سازی برخی کارخانجات از جمله کارخانه قطعات بتنی سازمان همیاری، شاهد افزایش راندمان تولید در این مجموعه هستیم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان شرقی همچنین تصریح کرد: در سال جدید نیز تمام تلاش خود، برای توسعه و فعال‌سازی کامل کارخانجاتی از جمله کارخانه آسفالت شبستر و ایلخچی و … را به کار خواهیم بست تا علاوه بر ایجاد اشتغالزایی بیشتر، در زمینه افزایش تولید نیز به وظیفه خود عمل نماییم.

مهندس عبدل‌زاده به بخشی از مهم‌ترین اقدامات و فعالیت‌های سازمان همیاری در حوزه ساخت مسکن و آماده سازی شهرک ۱۳۲ هکتاری طلاییه نیز اشاره کرد و گفت: امید داریم با توجه جدی سازمان همیاری به این بخش و استمرار آن در سال جاری نیز، شاهد رونق بیشتر در حوزه تولید مسکن و صنایع مرتبط با آن و همچنین افزایش اشتغال در استان باشیم.

وی با اشاره به ورود سازمان در حوزه خدمات فنی و گردشگری اظهار کرد: حوزه گردشگری و بخش‌های مرتبط با آن، آن چنان که باید و شاید معرفی نشده فلذا سازمان همیاری شهرداری‌های استان در این بخش نیز اقدامات ارزنده‌ای از جمله طراحی و احداث دهکده توریستی و گردشگری دند انجام داده که با بهره‌برداری فاز اقامتی این پروژه در آینده، شاهد رونق تولیدات بخش گردشگری و روستایی و همچنین معرفی فرهنگ اصیل آذربایجانی نیز خواهیم بود.

وی بر اهمیت افزایش تعاملات فی ما بین شهرداری‌ها، دستگاه‌های اجرایی، ادارات دولتی و … با سازمان همیاری شهرداری‌های استان شد و ادامه داد: فعال سازی کامل واحد بازرگانی و اقتصادی سازمان در سال گذشته، یکی از اصلی‌ترین اقدامات انجام شده بود که امیدواریم در سال جاری نیز بتوانیم با توجه و تعریف اهداف و برنامه‌های اقتصادی و بازرگانی، نقش مهمی در تحقق شعار سال و بالندگی روز به روز استان آذربایجان شرقی و میهن عزیزمان، جمهوری اسلامی ایران باشیم.

وی در همین راستا از آمادگی همه جانبه سازمان همیاری شهرداری‌های استان برای توسعه کامل و افزایش سطح تعاملات در حوزه تجاری و بازرگانی با شهرداری‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی خبر داد.

به گفته مهندس عبدل‌زاده، برنامه ریزی‌های سازمان برای سال جاری و سال‌های آتی در حوزه سرمایه گذاری و مولدسازی املاک نیز، تا حد بسیار زیادی در رونق تولید بخش‌های مختلف استان، نقش خواهد داشت.

مهندس عبدل زاده در همین راستا ابراز کرد:

یکی از راهکارهای اساسی در تحقق بخشیدن به شعار سال، افزایش مستمر بهره وری در سازمان است

مهندس عبدل زاده همچنین گفت: در پایان بر خود وظیفه می‌دانم که عید باستانی نوروز را به همکاران تلاشگر سازمان همیاری، مسئولان محترم، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و قاطبه مردم عزیز، تبریک عرض نمایم.

https://hamyaritbz.ir/?p=1894

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *