جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

قدردانی از انضباط مالی در سازمان/ صداقت کاری، راهکار موفقیت بیشتر است

دکتر جواد رحمتی در جلسه شورای سازمان که ظهر شنبه در محل سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی سازمان برگزار شد باقدردانی از تلاش های انجام شده در سازمان به منظور انضباط مالی بیشتر گفت: اقدامات انجام شده در این زمینه، جای قدردانی داردولی کافی نیست و می بایست بیشتر از گذشته در این زمینه و همچنین پیشبرد تصمیمات بر اساس نظر هیات مدیره و همچنیناساسنامه تلاش شود.

وی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه همه ما تربیت شده این نظام و بزرگ شده مکتب انقلاب هستیم عنوان کرد: متاسفانه برخیسیاسی بازی ها منجر به نابودی و سقوط اخلاق در جامعه شده که باید برای احیای مجدد آن با هدف حرکت صحیح در مسیر انقلاب وتوسعه ایران اسلامی گام برداشت.

وی بسیاری از مشکلات کشور را ناشی از نگرش غلط مدیریتی در طول سال های متمادی برشمرد و عنوان کرد: بی توجهی به اینموضوع باعث شده که بسیاری انسان ها در پوشش های مختلف وارد بدنه مهم تصمیم گیر و تصمیم ساز کشور شده و مشکلات متعددیرا ایجاد کرده اند.

دکتر رحمتی در ادامه ابراز کرد: اعتماد به جوانان متخصص و کاربلد، ضرورتی انکارناپذیر در شرایط فعلی کشور است که باید موردتوجه مدیران قرار گیرد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از تمامی مدیران خواست که صداقت در کار را در اولویت خود قرار دهند و اظهار کرد: باصداقت در کار و حرکت در مسیر صحیح می توان علاوه بر موفقیت در دنیا، هراسی  از آخرت نیز نداشت و بی توجهی به آخرت نیز همدنیا و هم زندگی اخروی انسان را تباه می کند.

وی با تاکید بر اهمیت همکاری و تعامل بیشتر شهرداری های استان با سازمان همیاری شهرداری های استان گفت: تعامل مناسب دراین زمینه می تواند خیر و برکت خوبی برای استان به همراه داشته باشد.

رییس هیئت مدیره سازمان همیاری با بیان اینکه مسئولیت های فعلی، مصداق مهمی از امانت الهی به شمار می آیند ابراز کرد: ازتمامی همکاران سازمان و شهرداران درخواست دارم که نهایت تلاش خود را به کار گیرند تا هیچ مشکلی در مجموعه خودشان برایمدیران آتی باقی نگذارند.

 وی همچنین در بخشی از سخنان خود خواستار پیگیری سریع اداری از سازمان برنامه و بودجه برای پرداخت بدهی سازمان از سویشهرداری تبریز شد.

دکتر سید صادق سیدلو نیز در این جلسه با قدردانی از سازمان در توجه بیشتر به انضباط مالی عنوان کرد: امیدواریم این روند همچنانتا رسیدن به وضعیتی مطلوب و قابل قبول، استمرار داشته باشد.

وی حرکت در چهارچوب قانون را اصلی ترین اولویت هیئت مدیره سازمان برشمرد و عنوان کرد: تمامی فعالیت های سازمان باید درچهارچوب اساسنامه و مجوزهای هیئت مدیره باشد.

وی همچنین خواستار اقدام سریع سازمان برای جداسازی حساب اراضی ۱۳۲ هکتاری از حساب اصلی سازمان شد.

 

https://hamyaritbz.ir/?p=850

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *