جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ضرورت تقویت پایگاه مقاومت بسیج در سازمان/نقش مهم بسیج در بی اثرسازی تهدیدات خارجی

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان شرقی، مهندس مرتضی عبدل‌زاده در دیدار فرمانده حوزه یک بسیج ادارات با وی با اشاره به بیاناتی از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب در اهمیت گسترش تفکر و رویکرد بسیجی در بخش‌های مختلف جامعه گفت: تقویت پایگاه مقاومت بسیج شهید سلیمانی در سازمان و اجرای مستمر برنامه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، اجتماعی و روشنگری برای کارکنان و خانواده این عزیزان، یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های این حوزه است.

وی افزود: اشاعه فرهنگ بسیج در بدنه دستگاه‌های اجرایی و ادارات از جمله موضوعات مورد تاکید و دغدغه‌های مقام عظمای ولایت است که ما نیز با تمام توان و به سهم خود برای تحقق این موضوع، تلاش خواهیم کرد.

وی در بخشی از سخنان خود، جبران برخی خطاها و کم کاری‌های گذشته را نیازمند روحیه انقلابی و تفکر بسیجی دانست و ابراز کرد: تحریم، تهدید و اعمال فشارهای مختلف به نظام و مردم از جمله حربه‌ها و دشمنی‌های علنی استکبار جهانی بوده که خوشبختانه بسیاری از آن‌ها در سایه عنایات خداوند، هوشمندی و رفتار حکیمانه رهبر انقلاب و همچنین تلاش شبانه روزی جوانان متخصص و متعهد این مرز و بوم، مرتفع و بی‌اثر گشته است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان شرقی همچنین در ادامه اظهارت خود افزود: تقویت نرم‌افزاری، سخت افزاری و فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج شهید سلیمانی در برنامه سازمان می‌باشد. علاوه بر این موضوع، تفکر و روحیه بسیجی باید در تمامی بخش‌های سازمان، ساری و جاری بوده و می بایست در تمامی رویدادهای مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و … نقش پررنگی داشته باشیم.

مهندس عبدل‌زاده تصریح کرد: سازمان همیاری شهرداری‌ها از جمله مجموعه‌هایی است که نتیجه عملکرد آن در رفع نیازهای جامعه، تاثیر دارد و باید با تلاش جهادی، شاهد نمود بیشتر فعالیت‌های سازمان در جامعه باشیم.

سرهنگ رضایی، فرمانده حوزه یک بسیج ادارات نیز در این دیدار، انتصاب مهندس عبدل زاده به عنوان مدیرعامل جدید سازمان را تبریک گفت و از زحمات و فعالیت‌های آقای محمد احمدی به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید سلیمانی در سازمان قدردانی کرد.

وی همچنین افزود: انتصاب جدید در این سازمان می تواند نقش بهتر و موثری در گسترش تفکر بسیجی و استفاده از ظرفیت جوانان متعهد، متخصص و بسیجی در بدنه سازمان داشته باشد.

 

 

 

https://hamyaritbz.ir/?p=881

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *