جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ضرورت آغاز بکار مجدد کارخانه تولید آسفالت/ تاکید بر توسعه همکاری با شهرداریهای استان

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان شرقی در سفری یکروزه به شهرستان شبستر، با تعدادی از شهرداران واعضای شوراهای اسلامی شهرهای شبستر و صوفیان، دیدار و به صورت میدانی از پروژه های شاخص این منطقه بازدید کرد.

مهندس عبدل زاده از کارخانه تولید آسفالت تاسیسات شن و ماشه سازمان و شهرداریهای منطقه این شهرستان بازدید کرد

وی در این بازدید خواستار راه اندازی مجدد و سریع کارخانه آسفالت شد و ادامه داد: خطوط فعلی این کارخانه نیز باید در کمترین زمان ممکن،اورهال شود.

وی همچنین در ادامه سفر خود با شهردار و اعضای های اسلامی صوفیان نیز دیدار و گفتگو کرد.

شهردار صوفیان در ابتدای این جلسه با قدردانی از مدیرعامل و معاونین سازمان عنوان کرد: ارتباط و همکاری هرچه بیشتر سازمان همیاری باشهرداری ها می تواند نقش مهمی در افزایش و بهبود خدمات دهی به مردم با اجرای پروژه های مختلف شهری داشته باشد

مهندس عبدل زاده، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان شرقی نیز در این جلسه از آمادگی سازمان برای توسعه همکاری هایمشترک با شهرداری های استان خبر داد و عنوان کرد: سازمان همیاری با تمام توان در کنار شهرداری های استان است.

در ادامه بررسی فنی و مقدماتی پروژه های پیشنهادی شهرداری صوفیان از جمله پل زیرگذر راه آهن و پل رو گذر صورت پذیرفت و شهردار وکارشناسان شهرداری به ارائه توضیحاتی پرداختند .

مهندس عبدل زاده در ادامه از طرح های پیشنهادی شهرداری از جمله ورودی شهر، آتش نشانی و خدمات شهردای صوفیان ، محل پیشنهادی پلروگذر شهرک و پل زیرگذر خط راه آهن بازدید کرد.

پروژه طرح و ساخت میدان واقع در ضلع غربی مقبره شیخ محمود شبستری، پارکینگ طبقاتی و پارک میشو از جمله پروژه هایی هستند که دراین سفر مقرر شد با همکاری سازمان همیاری انجام شوند.

https://hamyaritbz.ir/?p=1266

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *