جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

استاندار آذربایجان شرقی:

سازمان همیاری، پیشران حمایت از شهرداری‌هاست

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر تعامل متوازن و دوسویه سازمان همیاری با شهرداری‌های استان، گفت: این سازمان پیشران حمایت از شهرداری‌ها بویژه شهرداری‌های کم‌برخوردار است و باید همه ظرفیت‌های قانونی خود را در این زمینه به کار گیرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های استان، دکتر مالک رحمتی در جلسه شورای سازمان همیاری شهرداری‌های استان، اظهار داشت: سازمان همیاری باید با محوریت بخش خصوصی و فعالان اقتصادی، شرکت‌های زیرمجموعه خود را برای سرمایه‌گذاری و اجرای پروژه‌های شهری فعال کند و این اولین قدم برای احیا و رشد این سازمان است.

 

وی با بیان اینکه هنر سازمان همیاری، تعامل سازنده با شهرداری‌هاست، افزود: انتظار بحق شهرداری‌ها این است که سازمان همیاری، به معنی واقعی کلمه همیار آنها باشد و با روحیه تحول‌خواهی و پویایی در جهت تعامل و حمایت از شهرداری‌ها حرکت کند.

 

استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از خدمات و تلاش‌های شهرداران استان، گفت: برخی از مشکلات شهرداری‌ها مربوط به دستگاه‌های ملی است و باید پیگیری‌های لازم انجام شود و درخصوص مسائل مربوط به استان نیز با تمام توان در خدمت شهرداری‌ها هستیم.

 

وی با اشاره به همزمانی ماه مبارک رمضان و عید نوروز، گفت: شهرداری‌ها، محور خدمت‌رسانی و کارهای فرهنگی و اجتماعی در این ایام هستند و انتظار داریم که با برنامه‌های ابتکاری مانند افطاری‌های ساده در شهرها، صحنه‌هایی از نشاط و شادابی و اتحاد و انسجام بین مردم و مسافران نوروزی را رقم بزنند.

 

رحمتی بر بهسازی معابر و فضاهای شهری و زیباسازی محیطی شهرها در ایام باقی‌مانده تا عید نوروز تاکید کرد و گفت: ویترین خدمات دولت در دست شهرداری‌هاست و شهرداران باید با روحیه جهادی و انقلابی در این زمینه عمل کنند.

 

استاندار آذربایجان شرقی همچنین توجه به ایجاد ارزش افزوده در طراحی و بازنگری طرح‌های جامع و تفصیلی شهرها و استفاده از مشاوران مجرب و آینده‌نگر، توجه به روش‌های بازچرخانی آب و مدیریت منابع آبی با استفاده از ظرفیت مراکز پژوهشی و شرکت‌های دانش‌بنیان، مدیریت ترافیک شهری، برخورد جدی با ساخت‌وسازهای غیرمجاز و جلوگیری از گسترش حاشیه‌نشینی در شهرها، ایجاد درآمدهای پایدار با مشخص کردن پروژه‌های سرمایه‌گذاری، نظارت جدی بر کیفیت اجرای پروژه‌های عمرانی و اهتمام ویژه بر اجرای طرح‌های ملی مسکن را مهم‌ترین انتظارات خود از شهرداران استان بیان کرد.

 

وی در پایان گفت: از تمام ظرفیت‌های قانونی استانداری برای توانمندسازی شهرداری‌ها استفاده می‌کنیم.

گفتنی است در این جلسه استاندار آذربایجان شرقی از فعالیت ها و اقدامات جهادی سازمان همیاری در احیاء کارخانجات آسفالت شبستر و آسفالت ایلخچی، پروژه تجاری مسکونی سازمان ، کارخانه قطعات بتنی و همچنین فعالیت های عمرانی در حال انجام شهرک ۱۳۲ هکتاری طلائیه، خرید ماشین آلات راهسازی و تقویت ناوگان حمل‌و‌نقل همیاری و دهکده بوم گردی دند، قدردانی کرد

https://hamyaritbz.ir/?p=2945

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *