جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای آذربایجان شرقی مطرح کرد:

روز انتخابات، شاهد حماسه آفرینی تاریخی مردم ایران خواهیم بود

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان شرقی از عموم مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، دعوت کرد.

مهندس مرتضی عبدل زاده

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان شرقی، مهندس مرتضی عبدل زاده با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، یک موضوع بسیار ضروری در شرایط کنونی و لبیک گویی به فرامین مقام معظم رهبری برای تقویت هرچه بهتر و بیشتر ساختارهای مختلف کشور است .

وی با اشاره به خلق حماسه سیاسی بی نظیر توسط مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن عنوان کرد: بدون شک روز جمعه نیز شاهد حماسه عظیم مردمی در پای صندوق های رای و شکست سیاست‌های خصمانه و ددمنشانه دشمنان در بدبین کردن مردم به نظام و انقلاب اسلامی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه قهر از صندوق رای، سیاست دشمن و حضور در پای صندوق‌های رای، ادای تکلیف در برابر خون شهدا، آرمان‌های انقلاب اسلامی و فرامین امامین انقلاب است تصریح کرد: حضور هرچه بیشتر مردم در پای صندوق‌های رای، باعث راهیابی نمایندگانی شایسته‌تر و کاربلدتر به نظام قانونگذاری کشور و در نتیجه، پیشبرد بهتر امور و رفع مشکلات خواهد بود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان شرقی همچنین از عموم مردم و بخصوص همکاران تلاشگر سازمان برای مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رای دعوت کرد.

 

https://hamyaritbz.ir/?p=2918

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *