جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

«روابط عمومی و ارتباطات» سرفصلی از اخلاق ، علم و هنر است

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان‌شرقی، متن پیام مهندس مرتضی عبدل‌زاده به شرح زیر است:

۲۷ اردیبهشت ماه، بی شک روز تداعی‌گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده آلبوم‌های گوناگون تبدیل شده است.

فعالان روابط عمومی، سرچشمه  زلال اطلاعات و ارتباطات هستند که باید در ارتباط همه جانبه با مسئولان ، پاسخگویی به مردم و در برقراری ارتباط با آن‌ها، صداقت را اصل اساس فعالیت‌های کاری خود قرار دهند.

اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دو چندان شده به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

روز جهانی “روابط عمومی و ارتباطات” صرفاً یک نام در یک برگ از تقویم روزگار نیست، بلکه یک سرفصل از اخلاق ، علم و هنر است. نوع کار روابط‌عمومی و مسئولیت‌هایی که برعهده این بخش قرار داده شده سبب شد تا حرفه روابط عمومی، ششمین شغل پراسترس در دنیا شناخته شود. زیرا مدیران روابط عمومی‌ها افراد متخصص در اساس بازرسی آسیب‌ها میباشند و بنابراین نیازمند توانایی تفکر و عمل سریع در شرایط پراسترس و تنش زا میباشند.

اینجانب به مناسبت فرارسیدن روز روابط عمومی،  فرصت را مغتنم شمرده، این روز را گرامی داشته و به تمامی فعالان این عرصه تبریک عرض می نمایم.

مرتضی عبدل‌زاده

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان‌شرقی

۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

https://hamyaritbz.ir/?p=1951

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *