جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دهکده سلامت در روستای گردشگری دند ایجاد شود

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان شرقی، احمد وحیدی روز پنجشنبه ۱۲ خرداد، از روستای گردشگری دند تبریزبازدید کرده و در جریان مشکلات این دهکده بوم گردی قرار گرفت.

وی در این بازدید با قدردانی از تلاش‌های سازمان همیاری اظهار کرد: این دهکده ظرفیت گردشگردی خوبی دارد و بهتر است برای بهره‌مندیبیشتر، دهکده‌ سلامت نیز در اینجا تاسیس شود

وزیر کشور ادامه داد: سازمان همیاری تلاش‌های ارزنده‌ای در این دهکده انجام داده است. در سال ۱۳۸۳ اساس نامه‌ آن طراحی شده استاما این طرح جامع نیست و باید تغییراتی در آن ایجاد شود.

وحیدی یادآور شد: مسئولان استانی باید در این مکان سرمایه‌گذاری کنند و تمامی کارها صرفا بر عهده‌ سازمان همیاری نباشد، چراکه این مکانبه نفع خود مردم است.

وی خاطرنشان کرد: برای آباد کردن این مکان تلاش کرده و سرمایه گذاری کنید چراکه درآمد خوبی می توان از آن حاصل کرد و با هماهنگیدانشگاه علوم پزشکی نیز دهکده سلامت را احداث کنید.

روستای گردشگری و بوم‌گردی «دَند» توسط سازمان همیاری احداث شده که در ارتفاعات شمال تبریز واقع شده و  ۱۰ دقیقه از تبریز فاصلهدارد و به دلیل فضای دنج و عاری از چشم‌اندازهای شهری و مصنوعی، ظرفیت بسیار خوبی برای تبدیل به یکی از مقاصد بوم‌گردی و گردشگریرا دارد

https://hamyaritbz.ir/?p=1334

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *