جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دیدار مهندس عبدل‌زاده با معاون عمرانی وزیر کشور

 

دیدار مهندس عبدل‌زاده با معاون عمرانی وزیر کشور:

نقش مهم سازمان همیاری آذربایجان‌شرقی در پیشبرد اهداف سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها
کشور

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان‌شرقی به همراه سرپرست مالی سازمان با معاون وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان‌شرقی، مهندس مرتضی عبدل‌زاده ظهر امروز به همراه مهندس ملائی با حضور در دفتر دکتر جمالی‌نژاد، معاون عمرانی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به بیان توانمندی‌ و گزارش عملکرد سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان‌شرقی در بخش‌های مختلف عمرانی، بازرگانی، اقتصادی پرداخت.

توسعه همکاری با سازمان شهرداری‌ها و همچنین تمامی سازمان‌های همیاری کشور می‌تواند نقش بسیار مهمی در رفع نیازهای‌ مختلف و شکوفایی هرچه بیشتر اقتصاد کشور داشته باشد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان همچنین از آخرین وضعیت پروژه های در دست اجرای سازمان ،گزارشی به دکتر جمالی نژاد ارائه نمودند .

دکتر جمالی نژاد، معاون عمرانی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نیز در این جلسه با قدردانی از عملکرد بسیار خوب سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان‌شرقی اظهار کرد:
بدون شک از ظرفیت و توانمندیها و تجربیات استان فعالی همچون آذربایجان‌شرقی برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های سراسر کشور استفاده خواهیم کرد. بررسی و اقدام به واردات دستگاههای سنگین عمرانی و اتوبوس‌های شهری توسط سازمان همیاری برای تامین نیازهای شهرداری‌های کشور ، اقدام قابل تحسینی خواهد بود .

وی عنوان کرد: آماده حمایت همه‌جانبه از فعالیت‌های ارزشمند سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان‌شرقی بخصوص در بخش های سرمایه گذاری و ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری‌های نیز می‌باشیم.

مهندس جمالی‌نژاد همچنین در خصوص حمایت از پروژه‌های در دست اجرا از جمله پروژه بوم گردی دهکده توریستی دند قول مساعد دادند و قرار شد در سفر هیات دولت به استان از این پروژه بازدید کنند.

https://hamyaritbz.ir/?p=1220

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *