جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان شرقی مطرح کرد:

حمایت سازمان همیاری از توسعه فعالیت‌های بسیج

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان شرقی گفت: این سازمان از توسعه فعالیت‌ های بسیج، حمایت می کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان‌شرقی، مهندس مرتضی عبدل زاده در گردهمایی مسئولان پایگاه‌های مقاومت حوزه یک بسیج که به میزبانی سازمان همیاری در دهکده توریستی و بوم گردی دند برگزار شد با اشاره به جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در غزه گفت: شهادت مظلومانه غیرنظامیان و بخصوص زنان و کودکان بی دفاع، قلب تمامی انسان‌ها را به درد آورده است و امیدواریم در آینده نزدیک، شاهد نابودی همیشگی رژیم غاصب و کودک کش اسراییل باشیم.

  وی با قدردانی از فعالیت‌های چشمگیر بسیج کارگری و کارفرمایی در سطح تبریز و استان عنوان کرد: از توسعه فعالیت‌های بسیج، استقبال کرده و آمادگی خود برای افزایش همکاری با مجموعه بسیج کارگری و کارمندی حوزه یک سپاه عاشورا را اعلام می داریم.

وی با قدرانی از مسئول و اعضای پایگاه مقاومت بسیج شهید سلیمانی مستقر در سازمان همیاری نیز بر ضرورت افزایش برنامه‌های موثر تاکید کرد.

 مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجا شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به احداث دهکده گردشگری و بوم گردی دند توسط این سازمان افزود: این مجموعه با هدف احیای زندگی روستایی و آشنایی هرچه بیشتر مردم با سنت های دیرین و اصیل، توسط سازمان همیاری شهرداری های استان در حال احداث است.

مهندس عبدل زاده گفت: عرصه دهکده توریستی و بوم گردی دند از محل اعتبارات داخلی سازمان و با پرداخت تمام نقدی، از ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) خریداری شده است.

وی از احداث 12 واحد اقامتی در این مجموعه خبر داد و اظهار کرد: این واحدها در حال تکمیل هستند و در آینده بسیار نزدیک، به شکل کامل مورد بهره برداری و در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

 به گفته وی، شش واحد آپارتمانی، پنج واحد تجاری و یک واحد رستوران نیز در این مجموعه در دست تکمیل و بهره برداری است.

 مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از حمایت های استاندار و معاون عمرانی وی در پیشبرد فعالیت‌های سازمان ابراز کرد: در سایه حمایت‌های ارزنده این عزیزان و همکاری ارزشمند اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، سازمان عون بن علی و … مشکلات  زیرساختی دهکده همچون دسترسی به آب و برق در هفته‌های آتی به شرط مساعد بودن شرایط جوی، مرتفع و تکمیل خواهد شد.

 

 

 

https://hamyaritbz.ir/?p=2640

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *