جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

خبر/

توسعه همکاری‌های مشترک سازمان همیاری و اداره کل میراث فرهنگی

همکاری‌های مشترک سازمان همیاری و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، افزایش می یابد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان شرقی، مهندس مرتضی عبدل زاده و مهندس حمزه زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به منظور توسعه همکاری‌های مشترک در زمینه گردشگری با یکدیگر دیدار کردند.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان در این جلسه با تاکید و اعلام آماگی برای توسعه بیش از پیش همکاری‌های فی ما بین به منظور توسعه صنعت گردشگری افزود: خوشبختانه در سال‌های اخیر، اقدامات بسیار خوبی توسط سازمان در حوزه گردشگری انجام شده که از آن بین می توان به طراحی، ساخت و بهره برداری از فاز نخست دهکده بوم گردی دند، تلاش برای تکمیل مجموعه قوش گلی سهند و همچنین آغاز بکار یک شرکت تخصصی گردشگری وابسته به سازمان همیاری شهرداری‌های استان اشاره کرد.

وی افزود: امیدواریم با همفکری و همراهی هرچه بیشتر دو مجموعه و حمایت‌های فنی و اعتباری اداره کل میراث فرهنگی از فعالیت‌های سازمان همیاری در حوزه گردشگری، بیش از پیش بتوانیم در این حوزه مثمر ثمر بوده و توسعه بیشتر اقتصادی را برای استان رقم زنیم.

حمزه زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان نیز با ابراز خشنودی از توسعه همکاری‌های فی ما بین با سازمان همیاری شهرداری‌های استان گفت: با توجه به گستردگی حوزه گردشگری و اهمیت آن در اقتصاد شهری، این حوزه یکی از مولدترین فعالیت‌های اقتصادی، به شمار رفته و روز به روز نیز اهمیت و نقش آن در تولید ناخالص ملی افزوده می‌شود.

وی عنوان کرد: ورود سازمان به این حوزه، با وجود ظرفیتهایی که دارد می تواند به توسعه هرچه بیشتر گردشگری و بومگردی در استان، منجر شود.

حمزه زاده تصریح کرد: این اداره کل نیز وظیفه خود می داند که به عنوان متولی بخش گردشگری در استان، تمامی تلاش خود را برای ایجاد زیرساخت های لازم و حمایت‌های قانونی از مجموعه‌های دولتی و خصوصی به منظور رونق گردشگری در استان، انجام دهد.

https://hamyaritbz.ir/?p=2777

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *