جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سفر یک روزه مهندس عبدل زاده به شهرستان شبستر/

توسعه اقدامات و فعالیت‌های سازمان همیاری در شهرستان شبستر

مهندس مرتضی عبدل‌زاده در سفری نیم روزه به شهرستان شبستر، از ‌پروژه‌های در حال اجرا این شهرستان، بازدید و با شهرداران شهرهای  مختلف این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان شرقی، مهندس مرتضی عبدل‌زاده در سفری نیم روزه به شهرستان شبستر، از ‌پروژه‌های در حال اجرا این شهرستان بازدید کرد.

در جلسه مشترک مهندس عبدل زاده و شهردار شبستر، اجرای پروژه پارکینگ طبقاتی و خرید ماشین آلات جمع آوری زباله توسط سازمان همیاری برای شهرداری این شهر مورد توافق قرار گرفت.

مهندس عبدل زاده همچنین در محل شهرداری صوفیان نیز حضور یافت و ضمن دیدار با شهردار این شهر با اعلام آمادگی نسبت به اجرای پروژه بازرگ صوفیان توسط سازمان همیاری عنوان کرد: این پارک با توجه به قرارگیری در مسیر صوفیان به مرند، از جذب گردشگر و مسافر پذیری بالایی برخوردار است.

وی همچنین در دیدار با شهردار صوفیان نیز بر ضرورت گسترش بیش از پیش همکاری‌های فی ما بین به منظور اجرا و پبشبرد پروژه‌های مختلف تاکید کرد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان‌شرقی همچنین در بخشی از این سفر؛ در محل شهرداری‌های وایقان و خامنه حضور یافته و انتصاب جدید شهردار شهر خامنه را تبریک گفت.

مهندس عبدل‌زاده در این دیدارها از آمادگی سازمان همیاری برای توسعه بیش از پیش ارتباطات و همکاری‌های فی ما بین با شهرداری‌های وایقان و خامنه خبر داد.

مهندس طالب‌پور، معاونت فنی و عمرانی  و همچنین مهندس طباطبایی، رییس حراست سازمان همیاری شهرداری‌های استان نیز در این دیدار مهندس عبدل زاده را همراهی می‌کردند.

https://hamyaritbz.ir/?p=2682

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *