جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تبریز می‌تواند نقطه اتصال سازمان‌های همیاری شمالغرب باشد

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان شرقی، مهندس شرافتی صبح امروز در نخستین گردهمایی مدیرانعامل سازمان‌های همیاری شمالغرب کشور در تبریز با قدردانی از برگزاری این نشست ارزشمند گفت: برگزاری رویدادهای این چنینی،نقش مهمی در هم افزایی بهتر و بیشتر استان‌ها در توسعه اقتصادی منطقه‌ای و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و مزیت‌های استانیبرای پیشبرد برنامه‌های مدون ایفا می‌کند.

وی با قدردانی از مهندس عبدل زاده، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان شرقی در برگزاری این نشست عنوان کرد: تبریز، می‌تواند نقطه اتصال سازمان‌های همیاری شمالغرب برای همفکری در جهت کاهش مشکلات موجود و برنامه‌ریزی مناسب برایرفع چالش‌های فعلی موجود و چالش های احتمالی آینده در بدنه سازمان‌های همیاری باشد.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به برخی قوانین دست و پاگیر و متعارض در برخی بخش‌ها عنوان کرد: نبود قانون مدون راهگشادر زمینه فعالیت سازمان‌های همیاری باعث شده که در برخی بخش‌ها، شاهد درخواست‌های نابجا و غیرقانونی از مدیران عامل اینسازمان‌ها باشیم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان اردبیل همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از آمادگی این سازمان برای برگزاریرویدادهای مشترک اقتصادی و نمایشگاهی در محل نمایشگاه‌های دائمی اردبیل و همچنین برپایی نمایشگاه های مختلف اقتصادی وتجاری استان‌های شمالغرب کشور در کشورهای همسایه همچون عراق و و روسیه شد.

شرافتی، برگزاری همایش مدیران عامل سازمان‌های همیاری کشور در تبریز را فرصتی مناسب برای بیان دغدغه‌ها و چالش‌های موجودبرشمرد و عنوان کرد: امیدواریم با برگزاری این همایش، شاهد چاره اندیشی برای رفع مشکلات موجود و همچنین افزایش تعاملدستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها با مجموعه سازمان‌های همیاری در تمامی استان‌های کشور باشیم.

شرافتی همچنین خواستار تدوین مجدد اساسنامه و آیین نامه مالی و معاملاتی سازمان‌های همیاری در سطح کشور و همچنین افزایشاختیارات این سازمان‌ها شد.

https://hamyaritbz.ir/?p=1921

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *