جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تبریز، میزبان برگزاری همایش مدیران عامل سازمان‌های همیاری کشور

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان‌شرقی، مهندس مرتضی عبدل‌زاده در نخستین گردهمایی مدیران عامل سازمان همیاری شمالغرب کشور که از صبح امروز ۲۰ اردیبهشت ماه به میزبانی تبریز و در محل سازمان برگزار شد گفت: هدف از برگزاری  این نشست، بیان نقاط قوت و ضعف، چالش‌ها و مشکلات پیش‌رو و همفکری برای رفع مشکلات در راستای تسریع اجرای برنامه‌های مختلف عمرانی، بازرگانی، اقتصادی توسط سازمان‌های همیاری است.

وی در همین راستا با تاکید بر استمرار برگزاری نشست‌های مشترک مدیران عامل همیاری شمالغرب ابراز کرد: با همفکری‌ و استفاده ازظرفیت‌های یکدیگر می‌توانیم گام‌های موثر و مطلوبی در زمینه تحقق اهداف مشترک با رویکرد استفاده از مزیت‌های سرزمینی برداریم.

وی ساماندهی نیروی انسانی و برنامه‌ریزی برای کسب درآمد پایدار را از جمله چالش‌های مشترک سازمان‌های همیاری برشمرد و عنوانکرد: مهارت‌افزایی و استفاده از ظرفیت تخصصی و علمی کارکنان در مسئولیت‌های درون سازمانی و همچنین تقویت واحدهایبازرگانی، فنی و عمرانی و اقتصادی می‌تواند نقش موثری در تامین درآمدهای پایدار برای سازمان‌های همیاری داشته باشد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: توجه به این موضوعات می‌تواند یاری‌گر سازمان‌های همیاری در تعریف و اجرای پروژه‌های مشترک استانی، زودبازده و دارای ارزش افزوده داشته باشد.

مهندس عبدل‌زاده با قدردانی از عملکرد مدیران سابق سازمان در بخش‌های مختلف عنوان کرد: با احترام به تلاش و عملکرد تمامیمدیران سابق، متاسفانه در سال‌های گذشته آن‌چنان که باید و شاید از ظرفیت واحدهایی همچون ماشین‌آلات به درستی استفاده نشده و به واگذاری و اجاره ماشین‌آلات به اشخاص حقیقی اکتفا شده است.

وی با اشاره به تقویت و استفاده اصولی از ظرفیت ناوگان ماشین آلات سازمان در طول یکسال و نیم گذشته گفت: سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۱، ۱۴ ماشین سنگین سازمان را اورهال کرده و تا پایان خرداد ماه سالجاری نیز ۲۱ مورد دیگر  را نیز از محل منابع خود، اورهال خواهد کرد.

وی در همین راستا ابراز کرد: سازمان همیاری استان توانسته در ماه‌های اخیر با خرید ۱۰ دستگاه بنز ۱۰ چرخ و دو بیل مکانیکی، به یک مجموعه قوی و تخصصی حوزه ماشین آلات در قالب تیم متخصص و کاربلد پیمانکاری تبدیل شود.

مهندس عبدل‌زاده تصریح کرد: تقویت واحد ماشین آلات باعث گردیده که این سازمان علاوه بر بکارگیری شش شرکت بزرگ پیمانکاری درعملیات اجرایی شهرک طلاییه، بخشی از عملیات پیمانکاری شهر جدید سهند را نیز عهده‌دار شود.

وی همچنین از برگزاری همایش مدیران عامل سازمان همیاری شهرداری‌های کشور به میزبانی تبریز در آینده نزدیک و با حضور مسئولان  تراز اول کشوری خبر داد.

برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی و مهارت‌افزایی کارکنان، اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل، بروزرسانی مطالبات مالی سازمان با تلاش واحد مالی و فنی و عمرانی، راه‌اندازی مجدد و اورهال سازی کارخانجات سازمان از جمله کارخانه قطعات بتنی، کارخانه آسفالت ایلخچی و شبستر، ساماندهی پرونده‌های متعدد حقوقی سازمان با تقویت واحد حقوقی و بهره‌گیری از توان تخصصی وکلایدادگستری، تقویت واحد بازرگانی و فروش سازمان به جهت ارائه خدمات بهتر و‌ پشتیبانی از شهرداری‌های استان، انعقاد تفاهم‌نامه همکاری  با پالایشگاه تبریز ، مذاکره با دو شرکت مطرح ترکیه‌ای برای پیشبرد فعالیت‌های بازرگانی و تجاری، بهره‌گیری از توان وتخصص شرکت‌های دانش بنیان، آغاز ثبت سه معدن توسط سازمان برای ایجاد درآمد پایدار و همچنین تامین مواد اولیه مورد نیازکارخانجات تحت مدیریت سازمان، تدوین شناسنامه تخصصی املاک سازمان، انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک با منطقه آزاد ارس وسازمان صمت واز دیگر موضوعاتی بود که مهندس عبدل زاده در این جلسه به آن‌ها اشاره کرد.

https://hamyaritbz.ir/?p=1909

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *