جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان‌شرقی:

اهتمام عملی سازمان همیاری برای تحقق شعار سال/تولید، از اصلی‌ترین رسالت‌های ماست

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان شرقی از اهتمام عملی این سازمان برای تحقق عملی شعار سال مبنی بر جهش تولید خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان شرقی، مهندس مرتضی عبدل‌زاده با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: نامگذاری شعارهای سال به موضوعات مختلف اقتصادی از سوی آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله) در طول سال‌های اخیر، حاکی از اهمیت تلاش همه‌جانبه بخش‌های مختلف کشور و مشارکت مردم برای برای توسعه و شکوفایی اقتصادی است.

وی عنوان کرد: بدون شک، مشارکت مردم، اصلی‌ترین و موثرترین مولفه در تحقق شعار سال است که امیدواریم در سایه تعامل هرچه بیشتر دولت و افزایش مشارکت و همراهی مردم، شاهد پیشرفت و اقتدار روزافزون ایران اسلامی بالاخص در حوزه اقتصادی باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان شرقی به عنوان بازوی توانمند و تخصصی دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد: مقوله «تولید» یکی از اساسی‌ترین وظایف و رسالت‌های عملی این سازمان محسوب می‌شود که در سایه تلاش‌های شبانه‌روزی همکارانمان در این بخش، بخش اعظمی از نیاز شهرداری‌ها و سایر ادارات استان به آسفالت، قطعات بتنی و برخی اقلام مصرفی و مواد اولیه، تولید گشته و با کمترین قیمت و بیشترین کیفیت در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان‌شرقی همچنین از اهتمام جدی این سازمان برای تلاش همه جانبه در راستای تحقق شعار سال و لبیک گویی عملی به فرامین مقام معظم رهبری(مدظله) خبر داد.

https://hamyaritbz.ir/?p=3025

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *