جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان مطرح کرد:

افزایش فعالیت‌های بازرگانی و معدنی در سازمان/ اورهال ۳۹ دستگاه ماشین آلات سنگین

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان شرقی  از توسعه فعالیت های این سازمان در دو بخش بازرگانی و معدن خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان شرقی، مهندس مرتضی عبدل‌زاده در جلسه شورای سازمان که در محل استانداری برگزار شد به تبیین گزارش عملکرد سازمان در طول یک سال گذشته پرداخت و افزود: خوشبختانه اجرای پروژه‌های عمرانی مختلف همچون آماده سازی اراضی ۱۳۲ هکتاری موسوم به طلاییه و همچنین پروژه اراضی شهر جدید سهند با تلاش شبانه روزی همکارانم در سازمان همیاری در حال انجام است.

وی افزود: نتیجه تلاش‌های همکارانمان در سازمان، حرکت بسیار خوب به سمت انضباط مالی و سوددهی بیشتر با نگرش تعریف منابع درآمدی پایدار است.

وی از تحقق ۱۰۲ درصدی بودجه و درآمد و تحقق ۱۱۱ درصدی هزینه سازمان در چهار ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: تعریف منابع درآمدی پایدار به سازمان یکی از جدی‌ترین رویکردهای ماست که در این زمینه اقدامات بسیار خوبی انجام شده و یا در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان در بخش دیگری از سخنان خود از توسعه فعالیت‌های بازرگانی و تجاری سازمان نیز خبر داد و اظهار کرد: در سایه افزایش تعامل و همکاری با مجموعه‌هایی همچون پالایشگاه تبریز، تولید و صادرات در بخشی از صنایع پایین دستی حوزه پتروشیمی و شبکه سازی مویرگی برای تامین نیاز استان‌های دیگر و همچنین صادرات به کشورهای همسایه در اولویت برنامه‌های سازمان قرار گرفته است.

 مهندس عبدل‌زاده به همکاری و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با یک شرکت ترکیه‌ای برای پیشبرد فعالیت‌های بازرگانی و تجاری سازمان نیز اشاره کرد.

 وی در بخشی از سخنان خود از ورود جدی سازمان به حوزه فعالیت‌های معدنی خبر داد و ابراز کرد: تامین مصالح مورد نیاز کارخانجات سازمان و همچنین توسعه فعالیت‌های تجاری حوزه معدن با هدف تامین منابع درآمدی پایدار بیشتر از اصلی‌ترین اهداف سازمان برای ورود در حوزه معدن است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان همچنین اظهار کرد: ۳۹دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین تا به امروز در سازمان، اورهال و وارد عرصه فعالیت در پروژه های عمرانی و حمل و نقل شده است که از این تعداد ۱۳ دستگاه در اواخر سال ۱۴۰۱ و ۲۶ دستگاه در چهارماهه اول سال ۱۴۰۲ اورهال شده است.

عبدل‌زاده به آخرین وضعیت عملیات اجرایی و آماده سازی شهرک طلاییه توسط سازمان نیز اشاره کرد و افزود: در چهار ماه نخست سال جاری، دو میلیون مترمکعب خاکبرداری در طلاییه انجام شده که این میزان تا پایان سال به چهار و نیم میلیون مترمکعب خواهد رسید.

وی همچنین از استقرار برخی ماشین آلات سنگین سازمان در مرز تمرچین به منظور احداث پارکینگ خودرویی برای زوار اربعین حسینی و برخی فعالیت‌های عمرانی دیگر در این مرز خبر داد.

https://hamyaritbz.ir/?p=2205

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *