جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

اجرای پروژه‌های متعدد مراغه توسط همیاری/ضرورت توجه به توسعه گردشگری و بوم گردی در مراغه

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان شرقی، مهندس مرتضی عبدل زاده در سفری یکروزه به مراغه با شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر، دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار با اشاره به سوابق درخشان تاریخی و فرهنگی مراغه گفت: این شهرستان به دلیل قابلیت‌های ارزشمند خود و قرارگیری در منطقه استراتژیک، از اهمیت بسزایی برای استان برخوردار است که می بایست بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک سازمان همیاری و شهرداری و شورای اسلامی شهر مراغه عنوان کرد: بر اساس این تفاهم نامه، بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال پروژه مراغه در بخش‌های مختلف عمرانی، تجاری، بازرگانی، مسکونی، احداث ابنیه و پل و… با مشارکت سازمان همیاری شهرداری های استان اجرا می شود.

مدیرعامل سازمان همیاری در ادامه سخنان خود، سازمان همیاری را بازوی کمکی و همیار واقعی شهرداری‌های استان دانست و ابراز کرد: این سازمان، آمادگی کامل خود را برای حمایت و پشتیبانی از تمامی شهرداری‌های استان در بخش‌های مختلف فنی-مهندسی، تجاری، بازرگانی، حقوقی و فناوری اطلاعات اعلام می‌دارد.

مهندس عبدل زاده ادامه داد: سازمان همیاری شهرداری‌های استان در زمینه اجرای صفر تا صد پروژه‌هایی که دارای توجیه اقتصادی هستند نیز اعلام آمادگی کرده و تمام تلاش خود برای کیفیت بیشتر در بازه زمانی کمتر را به کار خواهد بست.

وی همچنین اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های بسیار مناسب در شهر مراغه، اجرای پروژه‌های مختلف گردشگری و بوم گردی بخصوص در نزدیکی صوفی چای و رصد خانه، نقش مهمی در شکوفایی هرچه بیشتر اقتصادی این شهرستان و استان خواهد داشت.

مهندس مقتومی، شهردار مراغه نیز در این دیدار با قدردانی از مدیرعامل سازمان، خواستار افزایش همکاری های دو مجموعه و اجرای پروژه های مختلف شهری در این شهر توسط سازمان همیاری شد.

رییس و اعضای شورای اسلامی شهر مراغه نیز از مشارکت بیشتر شهرداری و سازمان همیاری در اجرای پروژه های مختلف شهری، استقبال کردند.

 

 

 

 

https://hamyaritbz.ir/?p=1033

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *