جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

آمادگی برای همکاری با شهرداری مراغه/نقش مهم دفن اصولی پسماند در تامین سلامت مردم

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان شرقی، مهندس مقتومی، شهردار مراغه به همراه دکتر پاکرو، عضوشورای اسلامی این شهر با حضور در محل سازمان، انتصاب مهندس مرتضی عبدل‌زاده به عنوان مدیرعامل جدید سازمان را تبریکگفتند.

مدیرعامل سازمان در این جلسه ضمن قدردانی از شهردار و عضو شورای شهر مراغه با اشاره به اهمیت و جایگاه فرهنگی، تاریخی وگردشگری این شهر عنوان کرد: مراغه از جمله بهترین و مهم‌ترین شهرهای استان بوده و‌ قرارگیری آن در یک موقعیت استراتژیک،ضرورت توجه بیشتر به توسعه شهری را دوچندان می‌کند.

وی از آمادگی سازمان همیاری برای توسعه و افزایش همکاری‌های مشترک با شهرداری مراغه خبر داد و افزود: سازمان می‌تواند بازویتوانمند و همیار واقعی تمامی شهرداری‌های استان در طراحی و اجرای پروژه‌های مختلف شهری باشد.

وی همچنین به آمادگی کامل سازمان برای طراحی و ساخت پروژه‌های شهرداری‌های استان اشاره کرد و ادامه داد: تقویت و افزایشتوانمندی بخش‌های مختلف سازمان همیاری در حوزه‌های فنی_مهندسی، تجاری، بازرگانی، صنعت و معدن، حقوقی، IT، گردشگری ازمهم‌ترین اولویت‌های ماست که با تحقق کامل این موضوع، همکاری‌های بیشتری با شهرداری‌های استان خواهیم داشت.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان به اهمیت توجه تخصصی به امور حقوقی و قراردادها در بدنه شهرداری‌های استانتاکید کرد و ادامه داد: در این زمینه نیز با حمایت هیات مدیره محترم سازمان و با بهره‌گیری از وکلا و مشاوران حقوقی متخصص درکنار مدیریت شهری شهرهای مختلف استان خواهیم بود.

مهندس عبدل‌زاده با تاکید به موضوع توریسم و گردشگری در سال‌های اخیر تصریح کرد: شهر مراغه از ظرفیت‌های بی‌نظیری در اینزمینه برخوردار است که نیازمند همفکری، برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری اصولی و استاندارد برای خدمت هرچه بیشتر به مردم است.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شهرداری‌ها می‌توانند با توجه ویژه به موضوع پسماند، نقش بسیار مهمی درسلامت مردم ایفا کنند اظهار کرد: سازمان همیاری شهرداری‌های استان در این زمینه نیز آماده همکاری برای تامین هرچه بیشترسلامت عموم مردم و جلوگیری از آسیب به محیط زیست با اجرای پروژه‌های مختلف حوزه پسماند است.

توسعه همکاری‌های مشترک در زمینه آی تی و فناوری اطلاعات، مبلمان شهری، تولید قطعات بتنی، آسفالت و همچنین تجارت بازرگانی وهمکاری‌های مختلف اقتصادی از دیگر موضوعاتی بود که مهندس عبدل زاده در این جلسه به آن‌ها اشاره کرد.

https://hamyaritbz.ir/?p=933

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *