جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پروژه آبدارکردن مهرانه رود باید در شان تبریز و تبریزی‌ها اجرا شود

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان شرقی، جلسه شرکت مهندسین فراز آب در خصوص پرزنت آخرین وضعیت مطالعات مرحله اول خط انتقال آب از سد شهید مدنی جهت آبدار کردن مهرانه رود به میزبانی مهندس عبدل زاده در سازمان همیاری شهرداری های استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

مهندس مرتضی عبدل زاده در این جلسه با تشکر از از طرح تهیه شده توسط شرکت مهندسین مشاور فراز آب، به تکمیل هر چه سریعتر مطالعات و برنامه ریزی جهت تامین لوله ها، پمپ ها و سایر تجهیزات جهت شروع عملیات اجرایی در سال آتی  تاکید کرد.

وی در ادامه گفت: با توجه به انجام مطالعات جامع آبدار کردن مهرانه رود و برگزاری جلسات این پروژه در استانداری، بهتر است نمایندگان شهرداری تبریز و شرکت آب منطقه ای نیز در این جلسات حضور داشته باشند.

وی با تاکید بر اجرای یکپارچه این پروژه و رعایت پیش نیازهای ضروری و با بیان اینکه این پروژه باید در شان تبریز و شهروندان فهیم تبریزی اجرا شود عنوان کرد: باید تمامی تلاش ها برای جلوگیری از هرگونه دوباره کاری در آینده، انجام شده و این طرح  بصورت جامع، مطالعه و انجام شود. طرح مزبور همچنین باید در برگیرنده چاره اندیشی برای مدیریت رسوب، آلایندگی، طراحی شهری و بدنه سازی در بستر مهرانه رود بوده و در زمینه توسعه گردشگری نیز ایفای نقش نماید.

مهندس عبدل زاده در ادامه افزود: تعهد سازمان همیاری صرفا اجرای خط انتقال آب از سد شهید مدنی به داخل مهرانه رود می باشد.

دکتر صومی و دکتر مدرس از مدیران ارشد فنی و تخصصی شرکت فراز آب نیز در این جلسه به بیان نکته نظرات خود پرداختند.

 

https://hamyaritbz.ir/?p=988

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *