جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

همکاری مشترک سازمان همیاری و شرکت‌های خودروسازی اسنا و بهمن

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان‌شرقی، مهندس مرتضی عبدل‌زاده در دیدار مدیرعامل شرکت خودروسازی اسنا و عضو هیات مدیره شرکت خودروسازی بهمن گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله) به سال اقتصاد دانش بنیان، تولید و اشتغال نامگذاری شده، تلاش برای تحقق شعار سال از جمله راهبردی‌ترین اهداف سازمان همیاری در سال جاری محسوب می‌شود.

وی از آمادگی سازمان برای توسعه همکاری‌های مشترک با شرکت خودروسازی اسنا و گروه بهمن برای تامین خودروهای نیمه سنگین در راستای تامین نیازهای شهرداری‌های استان خبر داد و عنوان کرد: این دو مجموعه می‌توانند با همکاری یکدیگر، نقش بسیار مهمی در حمایت از شهرداری‌ها همچنین تقویت و توسعه اقتصاد استان، خودکفایی داخلی و همچنین سایر اهداف مدنظر داشته باشند.

دو طرف در خصوص آغاز مطالعات تخصصی برای تولید ماشین آلات مختلف شامل جاروب‌های خیابانی، خودروهای حمل زباله، ماشین آلات تخصصی حوزه آتش نشانی ، امدادی و … در همکاری مشترک با شرکت های خودروسازی، اعلام آمادگی کردند.

به گفته مهندس عبدل‌زاده، در راستای استفاده بهینه از املاک سازمان در منطقه آزاد ارس و انبار شهید ازلی، می توان در این دو محل؛ زیرساخت لازم جهت مونتاژ ماشین آلات را ایجاد کرده و به عنوان محل دائمی نمایشگاه و فروش محصولات مشترک استفاده کرد.

تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر جدید سهند با پیشنهاد فروش ماشین آلات این ‌حوزه شامل تاکسی‌های درون شهری، اتوبوس و میدل باس از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه به آن‌ها اشاره شد.

 

 

https://hamyaritbz.ir/?p=1132

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *