جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

همت سازمان همیاری برای تحقق شعار سال/اشتغالزایی و افزایش تولید، اولویت اصلی سال ۱۴۰۱

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان شرقی، مهندس مرتضی عبدل زاده با اشاره به نامگذاری امسال بهعنوان سال تولید دانش بنیان و اشتغالزایی از سوی مقام معظم رهبری(مدظله)گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال نیز همچونسال‌های گذشته با انتخاب و نامگذاری شعار سال با محوریت موضوع اقتصاد، همچنان بر اهمیت توجه به عملیاتی‌شدن و نه شعاریبودن مقوله تولید، خوکفایی، استقلال اقتصادی و بخصوص حرکت به سمت دانش بنیان‌شدن بخش‌های مختلف اقتصادی کشور تاکیدداشتند.

وی تلاش در مسیر تحقق شعار سال را یک وظیفه همگانی برشمرد و ادامه داد: احساس تکلیف و اقدام مناسب در این زمینه می‌تواندنقش بسیار مهم و اثرگذاری در حوزه اقتصاد داشته باشد.

وی با تاکید بر ضرورت افزایش ایجاد شرکت‌های‌ متخصص و متعهد دانش بنیان در کشور ابراز کرد: با همت و تلاش شبانه‌روزی جوانانمتخصص و متعهد ایران اسلامی، اقدامات بسیار ارزشمندی در ایران اسلامی انجام شده است که امیدواریم با افزایش ایجاد و فعالیتشرکت‌های دانش‌بنیان بتوانیم شاهد اهتزار هرچه بیشتر پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی در جامعه جهانی باشیم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان‌شرقی در همین راستا تصریح کرد: این شرکت‌ها می توانند در وضعیت فعلی بیکاری برخی جوانان تحصیلکرده و جویای کار، مامن و محلکاری مناسب در زمینه شکوفایی استعداد جوانان نخبه و همچنین کاهش آمار بیکاری در کشور شوند.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود از آمادگی این سازمان برای توسعههمکاری‌های مشترک با شرکت‌های دانش بنیان در سال جدید شد و افزود: این سازمان با توجه به تعامل و ارتباط کاری خود با نهادهایمختلف از جمله شهرداری‌ها می تواند عملکرد ویژه‌ای در زمینه تعریف همکاری‌های مشترک اقتصادی با محوریت تحقق شعار سالداشته باشد.

https://hamyaritbz.ir/?p=1126

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *