جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مدير عامل سازمان همیاری /

نظم،اصلی ترین مولفه در موفقیت و پیشرفت کاری است

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان شرقی گفت ،نظم اصلی ترین مولفه در موفقیت و پیشرفت کاری است.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای آذربایجان شرقی مهندس مجتبی نورمحمدی در نخستین جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان که همزمان با نخستین روز کاری خود در سازمان همیاری برگزار شد گفت: نظم در تمامی کارها از مولفه‌های اصلی برای موفقیت محسوب می شود و بی توجهی به این موضوع مهم باعث فرصت سوزی و در نتیجه درجا زدن و شکست می شود.

وی در ادامه به تبیین انتظارات خود از همکاران پرداخت و افزود: بنده هیچ انتظاری، فراتر از انجام وظایف محوله و قانون از همکاران ندارم و توقع دارم در تمامی امور با جدیت پشتکار و تعصب نسبت انجام صحيح وظایف محوله، پیش برویم

وی ادامه داد: در هر کاری امکان اشتباه وجود دارد ولی تکرار اشتباه به معنای بی توجهی نسبت به وظایف و انتظارات مدیران مربوطه است.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تمامی همکاران با جدیت و تلاش بیشتر وظایف خود را پیش ببرند تصریح کرد: تامین امنیت شغلی و روانی همکاران وظیفه ما و عملکرد صحیح و قانونی، وظیفه همکاران است.

تلاش برای تامین درآمد پایدار برای سازمان، بازنگری در موضوعات معیشتی و رفاهی همکاران، توسعه سازمان و راه اندازی واحد بازرگانی  در آینده نزدیک جهت گسیل کردن درآمد به سمت تولید و … از دیگر موضوعاتی بود که مهندس نورمحمدی در جهت گسیل کردن درآمد به سمت تولید این جلسه به آنها اشاره کرد.

https://hamyaritbz.ir/?p=3144

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *