جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پیام تبریک مهندس نورمحمدی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

مدیران و کارکنان روابط عمومی ها، تلاشگران اصلی جهاد تبیین و ارتباطات هستند

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان شرقی با صدور پیامی، فرا رسیدن 27 اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان شرقی، متن پیام مهندس نورمحمدی به شرح زیر است:

اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع در دنیای کنونی از مهم ترین شاخص‌های توسعه در جوامع پیشرفته و مسیری برای شناسایی مشکلات و رفع آن ها به شمار می‌آید.

در جامعه ما نیز بخش بسیار بزرگی از موفقیت و دوام سازمان‌های مختلف به عنوان یک سیستم متمرکز و یکپارچه، مرهون عملکرد مطلوب، صحیح، استاندارد و اصولی مدیران و کارشناسان حوزه روابط عمومی است.

همچنین به جرات می‌توان گفت که اشخاص فعال در حوزه روابط عمومی، تلاشگران خط مقدم جهاد تبیین و بیان کننده دستاوردهای دولت مردمی آیت الله رییسی برای تشکیل و معرفی “ایران قوی” می‌باشند.

در شرایط کنونی که دشمنان جمهوری اسلامی ایران در سراسر جهان، سعی در تبلیغات دروغین، انعکاس منفی وضعیت کشور و تشویش اذهان مردم را دارند، کارکنان روابط عمومی در دستگاه‌ها و بخش های مختلف با تولید و انتشار محتواهای واقعی و امیدبخش که مورد تاکیدات جدی و مستمر رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله) است؛ این توطئه‌ها را خنثی می کنند.

اینجانب به عنوان خادم مردم در سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان شرقی، بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمام فعالان و کارکنان این مسئولیت خطیر و حساس تبریک عرض می نمایم.

مجتبی نورمحمدی

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان شرقی

27 اردیبهشت ماه سال 1403

https://hamyaritbz.ir/?p=3204

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *