جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

قدردانی دکتر رحمتی از سرمایه‌گذاری سازمان همیاری در دهکده گردشگری و بوم گردی دند

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان‌شرقی، دکتر جواد رحمتی صبح امروز در حاشیه جلسه شورای مدیران معاونتهماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی که به میزبانی سازمان همیاری در دهکده بوم گردی و گردشگری دند برگزار شد با اشاره بهاهمیت و ضرورت این دهکده در تبریز گفت: تلاش برای پیوند مردم با اصالت زندگی روستایی و همچنین توسعه زیرساخت‌های گردشگری از جملهاهداف ما در احداث این دهکده در یکی از فضاهای بکر و غیرتصنعی تبریز است.

وی با بیان اینکه توسعه زندگی شهری و همچنین تلاش روستانشینان برای نزدیک‌تر شدن به سبک زندگی شهری باعث شده بخشی از اصالتگذشته زندگی روستایی به فراموشی سپرده شود عنوان کرد: تمامی تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که دند به الگویی مناسب در زمینه زندگی بااصالت روستایی در سطح ملی و منطقه‌ای تبدیل شده و علاقمندان با مراجعه به این دهکده بتوانند از تجربه زندگی و اقامت چند روزه در این‌جابا سبک زندگی روستایی آشنا شوند.

وی با قدردانی از سرمایه‌گذاری سازمان همیاری در دهکده بوم گردی و گردشگری دند عنوان کرد: دند در آینده نزدیک با کاربری‌هاینمایشگاهی، بوم گردی و گردشگری می‌تواند سنت فراموش شده روستایی را بار دیگر به مردم نشان دهد.

رییس هیات مدیره سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان شرقی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: ایجاد محل دائمی تولید و عرضه محصولاتروستایی در دهکده دند می‌تواند در مقوله تقویت اقتصاد روستایی نیز نقش بسزایی ایفا کند.

دکتر رحمتی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه‌ها و رویدادهای مختلف استانی، ملی و منطقه‌ای در دهکده دند نیز از جمله سایر اهداف ماست کههماهنگی‌هایی را با نهادهای ذیربط در این زمینه انجام داده‌ایم.

به گفته وی در بخشی از سایت دهکده دند، هتل پنج ستاره با معماری ایرانی_روستایی نیز احداث خواهد شد.

وی همچنین از تصمیم سازمان همیاری برای مشارکت‌دهی بخش خصوصی در دند با تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری قدردانی کرد.

https://hamyaritbz.ir/?p=1262

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *