جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی:

سازمان همیاری آذربایجان‌شرقی، می‌تواند در سطح ملی بدرخشد

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی گفت: سازمان همیاری آذربایجان‌شرقی، می‌تواند در سطح ملی و فراملی بدرخشد

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان‌ شرقی، مراسم معارفه مهندس مجتبی نورمحمدی به عنوان مدیرعامل جدید سازمان، با حضور دکتر موحدنیا، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری و شورای مدیران و معاونین، برگزار شد.

مهندس موحدنیا در این جلسه با بیان اینکه مسئولیت‌های اداری، موقتی هستند گفت: تغییر و تحول مدیریتی در ادارات، یک امر معمول بوده و هر تغییری، منشا خیر و برکت است.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های مهندس عبدل‌زاده به عنوان مدیرعامل سابق سازمان اظهار کرد: بدون شک، اقدامات و فعالیت‌های بسیار خوبی در دوره مدیریتی آقای عبدل‌زاده انجام شده که از این پس نیز باید با شتاب و توجه بیشتری ادامه یابد.

وی با اشاره به ظرفیت بی‌نظیر سازمان همیاری در اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی و فعالیت‌های اقتصادی و بازرگانی گفت: این سازمان بر اساس اساسنامه خود می‌تواند فعالیت‌های ملی و حتی فراملی داشته باشد که باید در دوره مدیریت جدید، بیش از گذشته مورد توجه باشد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری در ادامه از سازمان همیاری به عنوان بازوی اجرایی پرتوان استانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی، نام برد و افزود: امیدواریم با حضور مهندس نورمحمدی در سازمان همیاری، شاهد درخشش هرچه بیشتر این سازمان در تمامی بخش‌های بازرگانی، اقتصادی و عمرانی باشیم.

مهندس موحدنیا همچنین بر تدوین بسته‌های تشویقی ویژه شهرداری‌های استان از سوی سازمان، به منظور تعامل هرچه بهتر و بیشتر متقابل تاکید کرد

https://hamyaritbz.ir/?p=3141

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *