جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

استاندار آذربایجان شرقی خطاب به مدیران استانی:

خدمت شبانه‌روزی به مردم، تکلیف تمام مدیران دولت سیزدهم است

استاندار آذربایجان شرقی گفت: خدمت شبانه‌روزی به مردم، تکلیف تمام مدیران دولت سیزدهم بوده و هر گونه بهانه‌تراشی برای کارنکردن، ممنوع است.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های استان آذربایجان شرقی، دکتر مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی در جلسه شورای سازمان با بیان اینکه خدمت به مردم، شاه کلید اولویت‌های مدیران در دولت سیزدهم محسوب می‌شود گفت: تمامی مدیران استان، تکلیف دارند که هر کاری که به نفع مردم است را انجام داده و از بهانه‌تراشی برای کار نکردن و خدمت به مردم، خودداری کنند.

وی با انتقاد از عملکرد برخی مدیران و استدلال‌های واهی برای کارنکردن افزود: خدمت به مردم باید سرلوحه اهداف و فعالیت‌های تمامی مدیران باشد.مدیران استانی باید هر کاری که منجر به خدمت هرچه بهتر و بیشتر به مردم با هدف توسعه هرچه بیشتر استان و رفع مشکلات مردم، انجام دهند.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در دوره فعلی مدیریت سازمان همیاری، اقدامات بسیار شاخصی انجام شده که باید ادامه یابد تصریح کرد: از زحمات و تلاش‌های دوست و برادر عزیزم مهندس عبدل‌زاده، قدردانم و برای مهندس نورمحمدی به عنوان یک چهره جهادی و مرد روزهای سخت در پیشبرد اهداف و برنامه‌های سازمان، آرزوی موفقیت دارم.

حساسیت به بیت المال، هزینه‌کرد مشخص و شفاف بر مبنای انضباط مالی، شفافیت در عملکرد و بیان مستمر گزاراش عملکرد به مردم از دیگر تاکیدات استاندار در این جلسه بود.

https://hamyaritbz.ir/?p=3132

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *