جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تصویب بودجه سال ۱۴۰۱/تحقق ۱۱۰ درصدی بودجه در سال ۱۴۰۰

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان شرقی، مهندس مرتضی موحدنیا، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری در این جلسه با تبریک انتصاب مهندس عبدل‌زاده به عنوان مدیرعامل جدید سازمان عنوان کرد: آقای مهندس عبدل‌زاده ازنیروهای بسیار متخصص و متعهد و فنی استان هستند که سوابق بسیار درخشانی را در پرونده اجرایی خود دارند.

وی عنوان کرد: حضور ایشان در راس مدیریت سازمان همیاری، نوید بخش‌ روزهای بسیار خوب و پربرکت برای استان خواهد بود.

وی همچنین عنوان کرد: بنا بر تاکید استاندار محترم، سازمان همیاری باید فعالیت‌هایی در حد قرارگاه خاتم الانبیا داشته باشد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: تمامی شهرداری‌های استان مکلف و موظف بههمکاری کامل با سازمان همیاری شهرداری‌های استان هستند.

مهندس مرتضی عبدل‌زاده، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان‌شرقی در این جلسه با تسلیت سالروز شهادت آقا مهدیباکری و روز بزرگداشت مقام شهردار گفت: شهرداران نقش مهمی در ایجاد آرامش، آسایش و رفاه عمومی بر عهده دارند.

وی از آمادگی سازمان برای همکاری در بخش‌های مختلف حقوقی، فنی و مهندسی، بازرگانی، تجاری و عمرانی با تمامی شهرداری‌هایاستان خبر داد و عنوان کرد: تغییر و تحول در برخی ساختارهای فعلی سازمان آغاز شده و تلاش می‌کنیم با توانمندسازی هرچه بیشترنیروی انسانی موجود و همچنین استفاده از نیروهای متعهد، متخصص و انقلابی در بدنه سازمان، تغییر و تحول واقعی در مسیر توسعهرا رقم زنیم.

وی با بیان اینکه واگذاری و برون سپاری صرف پروژه‌ها را قبول نداریم ابراز کرد: سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان شرقی اینآمادگی را دارد که با بهره‌گیری و مشاوره با شرکت‌های تراز اول کشوری در بخش‌های مختلف، خدمات بسیار بهتر و پیشرفته‌تری را بهشهرداری‌های استان ارایه دهد که از جمله این موارد می‌توان به ورود جدی و بهتر سازمان در بخش تجاری و بازرگانی اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان در ادامه سخنان خود از اعلام آمادگی سازمان برای طراحی و اجرای پروژه‌هایشاخص شهرداری‌های استان به شکل epc خبر داد و عنوان کرد: انتظار داریم که تمامی شهرداری‌ها با توجه به سهامداری خود درسازمان همیاری، همکاری خوبی با ما داشته و ما نیز آماده همکاری و حمایت همه جانبه در اجرای پروژه‌های مختلف شهرداری‌ها درحوزه‌های مختلف پروژه‌های مسکن، راه، ابنیه، پل وهستیم.

مهندس عبدل‌زاده به تبیین اولویت‌های آتی سازمان در سال آتی اشاره کرد و افزود: اجرای پروژه آبدار کردن مهرانه رود و همچنیناستمرار اجرای اصولی، دقیق و تخصصی اراضی موسوم به شهرک طلاییه از مهم‌ترین برنامه‌های ما در سال ۱۴۰۱ است.

وی همچنین گفت: بر اساس تصویب هیات مدیره محترم، نوسازی و بهسازی ماشین‌آلات سازمان نیز در سال ۱۴۰۱ با جدیت و تلاشبیشتری ادامه خواهد یافت.

مهندس عبدل‌زاده همچنین با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک سازمان و تعدادی از شهرداری‌های استان از جمله سهند،مراغه، ایلخچی و میانه از استمرار انعقاد و اجرای تفاهم‌نامه‌های همکاری مشترک با سایر شهرداری‌ها در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

مهندس کامیار دادگر، معاون بازرگانی و پشتیبانی سازمان نیز در این جلسه از تحقق ۱۱۰ درصدی بودجه سازمان در سال ۱۴۰۰ خبرداد و عنوان کرد: بودجه پیشنهادی سازمان برای سال آتی نیز مبلغ ۲۴۸ میلیارد تومان است.

گفتنی است در این جلسه اعضای شورای سازمان، پیشنهاد بودجه سازمان برای سال آتی را تصویب کردند.

https://hamyaritbz.ir/?p=1110

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *