جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

آغاز همکاری مشترک و تخصصی سازمان با مهندسان مشاور ایران استن

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان‌شرقی، صبح امروز هیات مدیره شرکت مهندسین مشاور ایران استن در محل سازمان، حضور یافته و با تبریک انتصاب مهندس عبدل‌زاده به عنوان مدیرعامل این مجموعه، آمادگی و تمایل خود برای آغاز همکاری های مشترک سازمان همیاری با شرکت مشاور ایران استن در قالب جوینت و  در پروژه های مختلف عمرانی حوزه های راه، راه آهن، مترو، پل و ابنیه‌های خاص را اعلام کردند.

مهندس مرتضی‌ عبدل زاده در این جلسه گفت: این شرکت از جمله شرکت‌های بسیار فعال و متخصص مهندسی است که پروژه‌های بسیار ارزنده‌ای در جای جای ایران اسلامی اجرا کرده است.

وی با اشاره به تقویت واحد فنی و مهندسی سازمان همیاری عنوان کرد: با تحقق هرچه بیشتر تقویت و تکمیل بخش فنی و مهندسی و همکاری با شرکت‌های متخصص در این زمینه، ورود جدی‌تری در طراحی و ساخت پروژه‌های مختلف، داشته و با رویکرد پشتیبانی از شهرداری ها و ورود به پروژه های کلان عمرانی، فعالیت های خود را پیش خواهیم برد.

وی از آمادگی سازمان برای همکاری و مشارکت با شرکت مهندسان مشاور ایران استون و همچنین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک خبر داد و گفت: از امروز آماده مشارکت با این مجموعه در حوزه‌های راه، راه‌آهن، مترو، پل و ابنیه‌های خاص هستیم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان همچنین در ادامه اظهار کرد: امیدواریم برآیند همکاری‌های مشترک سازمان، ایجاد فرصت‌های خوب برای استان و خدمت هرچه بیشتر و ملموس‌تر به مردم باشد.

در ادامه هیات مدیره شرکت ایران استن با اشاره به توانمندی سازمان همیاری و سوابق خوب فنی، اجرایی و مدیریتی مهندس عبدل زاده ابراز امیدواری کردند که قطعا این همکاری مشترک، مایه خیر و برکت و همچنین پیشرفت استان خواهد بود.

مهندس طالب‌پور، معاون فنی و عمرانی سازمان نیز در این جلسه به ارایه گزارشی از آخرین پروژه‌های در دست اجرا و بخش ماشین‌آلات سازمان ارائه کرد.

 

https://hamyaritbz.ir/?p=981

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *