جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

 مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان شرقی:

آمادگی همیاری برای سرمایه گذاری در صنایع پایین دستی کلرپارس

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان شرقی از آمادگی سازمان همیاری برای سرمایه گذاری در صنایع پایین دستی کلرپارس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان شرقی، مهندس مجتبی نورمحمدی به همراه معاونین و مدیران این سازمان با مهندس مرتضی اعیانی، مدیرعامل شرکت کلر پارس تبریز، دیدار و گفتگو کرد.

وی در این جلسه با اشاره به امکان همکاری سازمان در تمامی بخش‌های اقتصادی، بازرگانی، عمرانی و … با شهرداری‌ها، دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی ابراز کرد: شرکت کلر پارس تبریز از جمله مجموعه‌های صنعتی و تولیدی خوشنام کشور است که نقش بسیار مهمی در شکوفایی هرچه بیشتر صنعت، اقتصاد ملی و استراتژیک دارد.

وی با بیان اینکه آماده گسترش همکاری‌های خود با شرکت کلرپارس هستیم عنوان کرد: در هر تعاملی، خیر و برکت، وجود دارد و ما نیز بر این باوریم که توسعه همکاری‌های بیشتر دو مجموعه همیاری و کلرپارس، نویدبخش روزهای خوبی در حوزه اقتصادی و بازرگانی برای استان است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان شرقی؛ همچنین بر ضرورت امکان سنجی سریع برای بررسی زمینه همکاری‌های مشترک و سرمایه گذاری سازمان در صنایع پایین دستی شرکت کلرپارس تبریز تاکید کرد.

مدیرعامل کلرپارس: ضرورت راه اندازی دفاتر ثابت سازمان همیاری در کشورهای همسایه

مهندس مرتضی اعیانی، مدیرعامل شرکت کلرپارس تبریز نیز در این جلسه با قدردانی از فعالیت های انجام شده توسط سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان شرقی در طول یک سال گذشته و بیان اینکه خدمات سازمان همیاری در استان، نسبت به سال های قبل، ملموس تر و عینی تر است اظهار کرد: ما نیز آمادگی خود برای همکاری با این سازمان در سه بخش سرمایه گذاری، عمرانی و بازرگانی را اعلام می کنیم.

وی ادامه داد: سازمان همیاری با توجه به ظرفیت ملی خود می تواند در شبکه سازی های مورد نیاز، ورود کرده و یاری گر شرکت کلرپارس تبریز در تمامی بخش ها علی الخصوص بخش بازرگانی باشد.

وی افزود: افزایش تعامل و همکاری بین سازمان همیاری و شرکت کلرپارس می تواند در زمینه های مختلف بازاریابی و خرید، مورد ارزیابی واقع شده و با تجمیع ظرفیت های این دو نهاد باعث شکوفایی و پیشرفت روزافزون‌تر هر دو مجموعه شود تا جایی که عرصه آن را می‌توان تا سطح خارج از استان و پایتخت ترسیم نمود

https://hamyaritbz.ir/?p=4006

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *